Wednesday, January 14, 2009

Otrogen - helst inte...

Har redan skrivit om hur fantastiska baristorna på mitt favvo café är och vilken himmelskt god jawa dos jag får i mig efter varje besök. Men stället förtjänar ytterligare några rader.

Jo, jag får erkänna. Har ju testat gräset på andra sidan när Espressino varit för långt bort från där jag är för stunden när kaffesuget kickar in. Kan säga att det var inte grönare.

Ingen har hittills kunnat slå deras Americano som är sjukt go. Den är perfekt, nästinitill varje gång! Ingen har heller kunnat slå deras service. Och den rätta, underhållande och genuine stämningen kan man inte hitta vart som helst, eller kopiera. Antingen så finns den där eller så gör den det inte. Här gör den det definitivt.

Helhetsupplevelsen hamnar så här långt på toppen av min “lista”. Uppskattar du också riktigt kaffe så är det bara att ta en sväng förbi Espressino på Götgatsbacken.

Me like a lot!

No comments: