Monday, February 25, 2008

Årsmöte Centerpartiet Lidköping

Här kommer lite bilder från vårt årsmöte i Lidköping. I år höll vi till i för mig välbekanta lokaler i CIEL-huset. Det är här som jag startade upp och drev mitt företag, som jag fortfarande driver om än i mindre skala. För snart ett år sedan bodde jag däremot i princip på mitt fina kontor på andra våning. Så det kändes både härligt och smått nostalgiskt att vara tillbaka här.




Ikväll var jag inbjuden som speciell gäst för att berätta mer om mitt arbete på Centerpartiets Riksdagskansli som politisk sakkunnig mot skatteutskottet. Det fanns ett stort intresse i arbetet som bedrivs på riksnivå vilket gav mig en extra kick. Och jag har också fått med mig många värdefulla medskick att ta med tillbaks till Stockholm.



Jag fick också den stora äran att avtacka Stig Abelsson för hans långa och trogna tjänst i partiet.



Här blir jag tackad av styrelsens ordförande Rolf Larsson för kvällens insats.

No comments: