Friday, July 25, 2008

Från en värld till en annan

Nu går jag snart på min semester. Ska bli underbart skönt att sola, bada & vila,och bara umgås med familjen. Jag ser också fram emot att äntligen kunna lägga ner lite mer tid på att delvis jobba i mitt företag. Har också ambitionen att hinna med ett och annat gästspel på Torngrillen. Så när jag inte svettas i solen kommer jag att göra det framför stekbordet flippandes en och annan burgare – underbart!

Politikens värld i all ära, men nu kliar det i fingrarna efter att röra mig i näringslivets utmanande och händelserika sfär ett tag.

Många tankar kommer att passera fram och tillbaka i hjärnan. Jag kommer dessvärre inte hinna få ner mycket på pränt för att dela med mig på bloggen. Men håll till godo, i september kör jag igång igen. Har du tur kanske det blir nåt enstaka inlägg under tiden.

Till dess önskar jag dig en fortsatt skön och varm sommar!
/Nermin

No comments: