Monday, March 31, 2008

Prison Break

Då var denna, och många fler måndagskvällar framöver, räddad. Suveränt.

Ska bli spännande att se hur urballad serien är denna säsong. Den höll stilen under lång tid men jag får ju erkänna att många avsnitt under förra säsongen var smått onödiga. Men sen ser man Wentworth Miller, a.k.a. Pretty, och önskar att serien goes on and on....

Lite kuriosa: när jag flyttade upp hit en söndag eftermiddag för ett år sedan, dominerades min tankeverksamhet av att hitta någonstans där jag kunde titta på Prison Break dagen efter. Inte oroade jag mig för hur det skulle bli på mitt nya, spännande jobb på måndagen eller det faktum att jag fortfarande var bostadslös!

Som tur är löser sig det mesta. Jag hittade ett fantastiskt boende redan under söndagskvällen, det gick utmärkt på min första arbetsdag, och mina nya rumskamrater var så underbara att de lät mig ockupera första raden framför rutan.

Slutet gott allting gott, men nu är det dags att bänka sig på första parkett i mitt nya hem.

No comments: