Tuesday, September 01, 2009

Tillbaks till verkligheten

Har en fantastisk sommarledighet bakom mig. Även om det regnade mestadels under min tid i Sverige så har jag ett brett leende på läpparna när jag tänker på sommaren 09.

Förutom att sova ut och sova när jag kände för det (älskar att sova) blev det många roliga fester, kära återseenden och minnen med barndomsvänner, nya bekantskaper, samt oförglömliga stunder med min familj.

Jag har också äntligen dammat av min gamla gitarr som sen jag köpte den för över 10 år sedan i princip förblivit ospelad. Har nu börjat lära mig några ackord och också övat upp mina tecknartalanger.

Tiden i södra Frankrike bjöd däremot på massa sol, vänskap, lite bad, en svensk möhippa, en indisk/arameisk hennafest samt ett megainternationellt bröllop. Allt gick hur bra som helst och bara att få se kärleken mellan brudparet var värt allt.

Nu så är jag tillbaks i mitt arbetsrum och inser att jag bara måste hänga upp något uppiggande på mina vita tråkiga väggar. Tips på inspirerande tavlor tas gärna emot.

No comments: