Saturday, December 01, 2007

Fredrick

Läste följande i gårdagens Fokus. Läste vidare i ämnet och hittade inte helt överraskande; att ingen kan sätta munkavel på denna härliga människa - vilket är beundransvärt och upplyftande i sig!

Fredrick; en av de få förebilder jag har, en av de som inspirerar mig. En härlig personlighet förpackad i glamour och med stor medkänsla.

En person som berör, upprör, tar sig tid, vågar, går till handling, har ett varmt inbjudande hjärta, och är rik på sarkasm. En person som det slår gnistor om i talarstolen, och som får mitt hjärta att sjunga av glädje var gång han går visslandes förbi i korridoren.

Jag kan göra listan ännu längre men det behövs inte då jag in a nut shell istället säger att killen är helt enkelt alldeles speciell för mig och många andra. Jag hoppas innerligt att världen berikas med fler som vågar vara sig själva.

No comments: