Wednesday, October 22, 2008

Personlig almanacka

Denna snygga och kundanpassade almanacka har jag fått massvis med kommentarer kring. Många är de som tycker den är cool, snygg, och framförallt undrar vart jag har köpt den osv.

Vill du också sätta din personliga prägel på det du tittar i varje dag, oftast flera gånger, så rekommenderar jag denna site. Förutom en anpassad framsida finns det möjlighet att designa hur veckoschemat ska se ut. Jag har t.ex. lag till snygga bildrutor att skriva in dagens träning, jobbtimmar, veckans kurva, veckans att göra m.m.….Det finns massor med skoj att välja till helt enkelt.

Företaget som står bakom denna roliga idé är ett drivhusföretag, varför jag kände lite extra för att stötta det. Har själv fått coachning och annan värdefull hjälp av Drivhuset i Göteborg under mitt företags första år.

No comments: