Wednesday, July 15, 2009

Knådat surdegar och rensat ur

Snart fått iväg alla surdegar som legat på mitt bord senaste veckor. Brukar vara bra på att inte samla på mig sådanna men med en Europa parlamentsvalrörelse och partistämma mitt i den dagliga verksamheten är det svårt att undvika att högar skapas av uppgifter som inte kan få min momentana uppmärksamhet. Bara denna hög ovan kvar att gå igenom och sortera.



Mellan varven har jag också passat på rensa för att slänga, slänga, slänga. Jag lär mig nu att slänga allt som jag tror jag "behöver" och /"kommer läsa ngn gång när jag får tid över" (ngn som känner igen sig?!)...yeah right, som om det kommer att hända.

Över ett års samlande (sen sist jag storrensade) krävde den stora soptunnan som jag fyllt ungefär till hälften.

Undrar hur många träd detta är? I vilket fall ser det riktigt fint ut inne på mitt arbetsrum...ser skrivbordet nu!

Snart går jag på semester. Gött! Nästan....arbetsnarkomanen i mig kan inte spara två rapporter till hösten som jag börjat på och gärna vill få iväg. Så lite jobb blir det allt i nästa vecka också men inte från riksdagshuset.

Kommer blogga sporadiskt under sommaren, bara så ni vet. Hoppas alla ni som läser har en fantastiskt varm, skön och ledig sommar!

Må gott,
Nermin










No comments: