Friday, January 09, 2009

Back in business

Första arbetsveckan (som i och för sig bara var en "halv vecka") är snart avklarad! Funderar på att fortsätta lite hemma i helgen med en skrivning nu när jag är inne i ett flow, får se…

I vilket fall som helst känns det bra att börja jobba igen. Är utvilad och laddad inför allt arbete som nu ligger framför mig. Går inte att klaga över ledigheten jag hade nu över storhelgerna; har vilat, umgåtts och mått som en prinsessa.

Under veckan har jag fått fly ut ur mitt svinkalla arbetsrum. Nu har fönstren tätats och elementet justerats, så om värmen kommer tillbaka och den äckliga tätningsstanken försvinner kanske jag kan sitta i mitt eget rum på måndag. Däremot kräver värken i axlar m.m. av att fruset spänna mig ett besök på gymmet nu - så off I go… Trevlig helg!

No comments: